torsdag 12 december 2013

Julkort 2013 del 1

Hej!
Jag älskar julen och allt som hör till. Sitta och göra julkort är bland det bästa jag vet. Julmusik i högtalarna, glögg och en massa julpapper och dekorationer. Underbart!!!
I år har jag en blå period, de flesta korten har blåa papper. Stämplarna som jag använder är begagnade så jag vet inye märket. Jag har stämplat med Watermark Ink för att sedan hälla på ett silvrigt embossingpulver som man sedan smälter med en värmekälla.





Material:
Mönstrade papper från Maja Design och Inkido. 
Vitt papper från Panduro
Kraft papper från Neenah Dessert Storm.
Glitterlim (Stickles) från Ranger "Statfust" och "Waterfall".
Vita band från Panduro.
Snöflingepaljetter från Studio Calico.
Bling och halvpärlor från Kaiser och You Do.
Idag är det tredje advent. Äldsta dottetn har uppvisningar i konståkning både i Saltsjöbaden och Upplands Väsby. Jag kommer att umgås med mina två yngsta, vi får se vad vi hittar på.
Må gott!!!

Inga kommentarer: