måndag 7 oktober 2013

LO Cold Drinks +ett kort.

Hej!

Dagens layout är på min man och jag vid poolen på hotellet i Alanya. På sena eftermiddagarna gick vi till poolen där vi badade och drack en drink, supermysigt. Jag kan rekommendera hotellet i Alanya om man vill bo billigare och inte har höga krav på att det ska vara senaste design. Hotellet ligger centralt, nära Kleopatra stranden och var otroligt gemytligt. Det heter Dalmatas Elegant.


Jag har gjort ett kort på spillbitar av de pappren som jag använde bl. a till den här layouten. En grej som jag nyligen har börjat med och fastnat för är att sy på mina kort. Jag vet inte vad stygnen kallas för men jag tror att det heter backstitch på engelska.
Material:
Mönstrade papper från American Craft "Shoreline. Vissa av dekorationerna kommer från samma kollektion.
Alla pilar är från Studio Calico, de är både i Vellum och Wooden Vener.
Bokstäver från American Craft och Basic Grey.
Stämplar på kortet är från Studio Calico.

Må gott!

Inga kommentarer: