onsdag 30 oktober 2013

En överraskning

Hej!
För några dagar sedan firade min man och jag vår första bröllopsdag men även vår 16 års dag. Med posten kom ett vackert handgjort kort, vilket vi blev väldigt glada över och det betyder mycket när vänner kommer ihåg viktiga dagar i ens liv. Kortet är från min goda scrapvän, Charlotta även kallad La Vikinga.
Här är det vackra kortet i underbart rosa:
Ett stort tack, Charlotta!!!

Eftersom jag har en bebis som äter och sover har jag lyckats få ihop några scrapstunder. Igår gjorde jag klar motstående layout till layouten i mitt förra inlägg. De har liknande färger och fotografierna är från samma restaurant i Side, Turkiet.
Material:
Mönstrade papper från Studio Calico, Basic grey m fl.
Dekirationer har jag fått med olika Studio Calico kits.
Gröna bokstäver är utstansade med ett alfabet från Cuttlebug, ProvoCraft. Fastsatta med 3d kuddar.

Det enda jag har kvar att göra till Turkietalbumet är några sidor med middag- och lunchbilder.

Må gott!

Inga kommentarer: