torsdag 3 oktober 2013

Återigen 2 layouter

Hej!

Dagarna går och det är vacker höst ute. Höstpromenader är härliga men jag måste erkänna att jag är en sommarperson och vill ha varmt och skönt runt mig.
Tänkte visa två layouter idag, igen. Den ena är med foton på våren och den andra är foton på badande barn i pool. På båda LO:sarna har jag färgat de flesta rosa detaljerna med en chockrosa mistspray Dyelusions (tror jag att den heter).

Den första layouten är med ett foto på min man och jag någon timme före min första start på ett halvmaraton. Jag skulle springa "Kungsholmen runt" i början på maj 2011. Det var en härlig vårdag med cirka 12- 15 grader i luften, perfekt för att springa långdistans. Jag hade som mål att springa in innan banan stängdes och det klarade jag med råge. Jag kunde nog ha sprungit lite fortare för jag var inte jättetrött i mål men det är svårt att veta när man inte har sprungit ett halvmaratonlopp tidigare.



Den andra layouten är på mina döttrar i en pool på Blue Village Irem Garden, i Side, Turkiet (2012). De kan spendera timmar i vattnet, både i havet och i poolen.

Material:
Rosa Mistspray från Ranger.
Papper bl. a från Studio Calico
Dekorationer bl. a från Studio Calico, Basic Grey.
Fjärilarna är utstansade med en stansar från Martha Stewart Craft.
Bokstäver från American Craft.

Njut av hösten!

Inga kommentarer: