onsdag 2 oktober 2013

2 Layouter om Alanya

Hej!

Mitt album om vår Turkietresa 2012 är snart klart. Det har varit ett gediget arbete och det har tagit lite över ett år att färdigställa. Det kommer säkert komma in fler sidor i det, de layouter som jag har gjort hittills är bara med några av de fotona som jag tog under resan. Min man har fortfarande inte tömt sin mobil på foton.

Idag tänkte jag visa två layouter med foton från Alanya.
Den första är om vårt hotell i Alanya. Ett hotell som har de faciliteter som man behöver t. ex balkong m utsikt över Taurusbergen, städning, pool, bar, reception men kanske inte är av högsta standard. Hotellet var gemytligt, rent, låg väldigt bra i Alanya. Vi var supernöjda med den veckan vi stannade där.
Den andra layouten är foton från ett café/ bar på den stora vägen vi var tvugna att korsa för att komma till och från Kleopatrastranden. Vi hade det fuktigt och varmt i Alanya och man var nästan tvungen att stanna på vägen trots att vi hade nära till stranden.

Material, det mesta har jag fått i mina kit från Studio Calico:
  • Mönstrade papper från Studio Calico "Numero", Basic Grey Clippings och Bow Tie samt ett papper från ett franskt företag som jag inte minns namnet på.
  • Bokstäver från American Craft och Cosmo Cricket
  • Dekorationer bl. a från Studio Calico och American Craft

Det var allt för nu! Må gott!

Inga kommentarer: