torsdag 26 september 2013

Uppdatering

Hej!

Vilken dag som helst blir jag mamma till ett tredje barn. Graviditeten har varit ganska jobbig, speciellt i somras och början av september då jag hade fruktansvärt ont i ryggen och kunde inte göra någonting mer än att gråta;)
När jag har haft mindre ont har jag försökt att pyssla lite vid mitt bord och har faktiskt gjort en hel del kort och layouter. Albumet om vår Turkietresa är snart klart, vilket är skönt då jag har både Thailandsresa och Greklandsresa att scrappa.

Tänkte idag visa ett antal spillbitskort som jag har gjort. Jag älskar att scrappa upp gamla papper och dekorationer istället för att börja skära och använda nya.




Här har jag använt papper från October Afternoon,  Kaiser Craft och Crate Paper. De stora fjärilarna är värme embossade med vitt pulver, stämpel från Inkado.

Det var allt för idag, det kommer fler spillbitskort imorgon.
Må gott!






Inga kommentarer: