lördag 2 mars 2013

Inspirerad av skiss

Hej!
Länge sedan, som vanligr. Jag pysslar och donar en massa men tiden räcker inte till för att lägga upp inlägg på bloggen.
Idag tänkte jag dock visa en LO inspirerad av en skiss av Shimelle Laine. Hon gör underbara layouter och videos på Youtube.
Min LO är det ett foto på min äldsta dotter i Tallinn från i somras. Det är en jättefin bild på henne med utsikt över staden.
Jag har använt stora delar av mina Studio Calico kits. Jag jobbar hårt för att använda allt material i dem.
Jag har stämplat en hel del på den här LO:n t.ex stadssiluetten och på en av vellumpilarna.

Jag har några layouts till att lägga upp på bloggen samt 10 kort som jag har gjort. Nu ska jag sätta mig ner och göra en liten ask.
Må gott!!!!



1 kommentar:

www.hokiecoyote.com sa...

Great job with the sketch. I love your embellishments.