torsdag 10 januari 2013

En LO igen

Hej!

Jag lovade här om dagen att jag skulle visa en layout som är i samma fäger som den i förra inlägget. Fotografiet är på min lilla brorsdotter när vi var barnvakt åt henne i somras. Hon satt med vid matbordet och följde vår konversation, trots att hon varken åt eller kunde prata. Hon var ett utmärkt middagssällskap.

Jag har haft problem med att fota layouten så här kommer två dåliga bilder.

Material:
Det mesta är från mina Studio Calico Kit.
Mönstrade papper bl. a från October Afternoon.
Enfärgat papper från Bazzil (inte från kitet)
Två mistfärger (vit och grå) från Mister Huey.
Halvpärlor från Prima.
Dekorationer bl a från American Craft.
Röda bokstäver från Basic Grey
Rosa stickersbokstäver "Mini Market" från October Afternoon.

Det har varit lite mycket senaste tiden, igen, vi rivstartade på jobbet med att skriva en massa omdömen och titta på bedömningar. Det är intressant men oerhört tidskrävande. Nu ska jag fortsätta att skriva in skriftliga omdömen i fysik. Må Gott!

Inga kommentarer: