måndag 14 januari 2013

Brorsan... en av dem iallafall

Hej!

Helgen är över och det är måndag morgon. Dags att ta nya tag. Nu ska jag verkligen fokusera på marathonet som kommer närmare med stormsteg. Har visserligen haft ont i halsen senaste dagarna men man kan göra massor av träning, det behöver ju inte bara vara att tokspringa.

I somras var vi på mammas och pappas lantställe, eller vad man kan kalla det för, det var en av få dagar som man kunde bada och solen vågade sig fram. Jag har börjat med ett minialbum men det lär ta några månader att göra klart. Det blev iallafall en LO med en av mina brorsor;-) Synd bara att jag inte vet vem det är av dem :-S

Hela layouten


Det blev en del mistspray i mina två favorter an Mister Huey "Calico white" och "Clay". De 4 pilarna längst ner till vänster är två färgade med Clay. Det mesta materialet kommer från mina Studio Calico kits. Jag jobbar hårt för att använda allt material i dem.

Dags att sätta fart. Må gott!!!!

Inga kommentarer: