söndag 5 augusti 2012

Färgutmaning på Facebook

Hej!

Jag är med i en grupp på facebook där man lägger upp olika utmaningar. Här om dagen var det en färgutmaning. Man skulle bara använda färgerna vitt, gult, orange och grönt. Jag visste att jag hade ett foto på min sambo där han hade en grön munkjacka och utgick från det. Fick även använda delar av mitt nya kit från Studio Calico (Mönstrat papper från My Mind'd Eye och några knappar från Crate Paper).
 
Övrigt Material förutom de jag nämnt:
Mönstrat papper från My Mind's Eye Lime and Twist- collection.
Brads från My Mind's Eye och Basic Grey.
Kanppar från SEI.
Gröna bokstäver från American Craft (Thickers)
Gula stickersbokstäver från Prima.
Kameran är en Mistables från Studio Calico.

Nu ska jag packa ihop och åka till Grisslinge Havsbad med familjen. Må gott!!!

Inga kommentarer: