fredag 22 juni 2012

Flaskkort och lycka till

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev men det har varit lite mycket i mitt liv. Jag har varit i Santa Susanna (nära Barcelona) på jobbresa, det har varit skolavslutning och en massa omdömen har skrivits. Jag har scrappat en hel del men inte hunnit lägga upp det i bloggen.

Det är midsommarafton idag och vi har firat den tillsammans med mina svärföräldrar. God mat och trevligt sällskap.Om några dagar är det dags att sätta sig på ett plan igen för att åka till Turkiet. Det ska bli nice.

Först vill jag visa ett tackkort som jag har gjort till en nybakad kollega. Hon har jobbat som resurs under den här terminen medan hon skrivit sina slutuppsatser på lärarutbildningen. Otroligt duktigt.
Material:
Papper och stickers från October Afternoon.
Bokstäver från Pink Paislee
Fjärilar utstansade med en stans från Martha Stewart samt halvpärlor från You Do,.
Knapp och gult band från mina egna gömmor.

Jag har gjort fler saker till mina kollegor. Köpt flaskor med Cava och gjort flaskkort.



Material: se Lycka till- kortet.

Jag har gjort två layouter och två kort till som kommer att visas i bloggen inom snar framtid. Jag har även lyckats fixa magnetremsor så att inte mina "spellbinders" ligger överallt.

Nu ska jag fortsätta att njuta av den ljusa midsommarnatten. Må gott!

Inga kommentarer: