söndag 13 maj 2012

Edward och American Craft

Hej!

Jag fortsätter med min lilla serie om mitt mönstrade papper som jag fick förra helgen på Scrappa med Hjärta. Det mönstrade pappret är från American Craft och jag gillar det skarpt för att det finns så många färger som man kan använda.
Kortet idag är med min stämpel från The Greeting Farm som heter Edward. Ja, döpt efter Edward i Twilight Saga.
Dekorationerna har jag gjort själv med hjälp av dies från Spellbinders och XCut samt brads och orange Promarker. Edward är färglagd med Promarkers och jag måste säga att jag har lyckats.

Material:
Enfärgat papper från Bazzil.
Mönstrat papper från American Craft och October Afternoon.
Brads (påsnitar) från mina egna gömmor.
Grattis-stämpel har jag köpt via Svensk Scrapbookings forum.

Vill bara berätta att jag har haft en fantastisk dag. Jag har sprungit 2,3 mil, jag har kört bil i stan (stockholm) med en massa lediga svenskar som går härs och tvärs och till slut lyckades jag parkera bilen med ett enda försök på vår parkering. Klappar mig själv på axeln och känner att det här har varit en riktigt bra helg. Kram!

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Clean and simple! eller? Det blev jättesnyggt tycker jag som gillar fyrkantigt och med fotomatta... Lite ny stil för dig eller hur? Inte lika romantiskt

Ha en bra vecka,

Charlotta