fredag 27 april 2012

Kort med stor blomma

Hej!

Tiden går fort och det har varit mycket både på jobbet och hemma. I onsdags var vi på Gondolen och firade min farafar som fyllde 90 år. Det var en riktigt trevlig kväll med trevligt sällskap, god mat och dryck. Det hölls tal, vi sjöng sånger. Imorgon är det min tur att fylla år, inte lika många förvisso.

Här är ett kort med en stor blomma på. Jag gjorde kortet när jag testade ett medium, dvs limlack. Ett riktigt vårkort. Det är gjort på spillbitar som jag har klippt i remsor och limmat fast på ett papper. Några av remsorna har jag färgat blå med Distress Ink Faded Jeans.
Material: 
Papper bl. a från Basic Grey.
Blommor från Prima och Petaloo.
Nål från Inkido.
Bling från Kaiser.
Knapp från egen gömma.

Nu ska jag ta en sväng ut på balkongen och se på solen. Den har varit sällsynt under den här våren.
Må gott!!!

Inga kommentarer: