söndag 4 mars 2012

Många projekt på gång..

Hej!

Det är vårkänningar här i Stockholmsområdet och det känns underbart. Det börjar bli dags att städa undan på pysselbordet och avsluta en massa projekt, så att man kan nyttja tiden utomhus istället för att sitta inne.

Om jag känner mig själv rätt kommer nog inte julalbumet bli klart, det måste lyssnas på julmusik och drickas glögg för att få julinspiration, julalbumet kommer nog därför inte bli klart. Jag ska försöka att bli klar minialbumet om min kropp, som jag började så bra med januari förra året men efter juni har det inte hänt någonting, därför kommer det att bara göras fram och baksida sedan kommer jag anse att det ska vara klart.

Har även två kort och en stor tag på gång, det ena kortet, det blå till höger på fotot, blev jag klar med för en stund sedan och det är till en utmaning på Papertake Weekly Challenge.
Skiss:
Det färdiga kortet blev såhär:
Material:
hÄngel färglagd med Promarkers, hon sitter på "en kvist" som är en stämpel från Basic Grey.
Mönstrade papper från Lily Bee och Pink Paislee.
Enfärgade papper från Bazzil Bling?
Bokstäver från Pink Paislee med Stickles Waterfall.
Blomma från You Do och Prima.
Spets köpt på Scrap- Perras
Vitt satinband köpt på Panduro.
Swirl gjord av vit Pearlmaker.

Nu ska jag fortsätta att titta på Vasaloppet och göra klart mina pågående projekt. Ska väl ta och jobba lite på eftermiddagen, imorgon återgår man till jobbet. Må väl!

2 kommentarer:

Sharon Caudle sa...

Fabulous card! Thanks so much for sharing your wonderful talents with us at Papertake Weekly and hope you join us again soon!
hugs, Sharon

Chris_P sa...

Superfint kort!!