fredag 10 februari 2012

Tjatter

Hej!

Jag vet att det inte händer särskilt mycket i bloggen just nu men det är hysteriskt på jobbet. Vi har utvecklingssamtalsveckor vilket innebär att jag jobbar 55 timmar i veckan, det kommer att lugna ned sig runt sportlovet vecka 9. Jag hinner i princip ingenting, träningen ligger på hyllan, scrapbookingen likaså. träffa familj och vänner är uteslutet. Till råga på allt anmälde jag mig till en universitetskurs i naturkunskap,  som jag nu går på, i kvartsfart. På tisdag är det dags för första litteraturseminariumet och jag har läst en intressant men svår bok om didaktik i naturkunskap. Jag vet inte riktigt hur jag ska ro allt i land. Jag hoppas bara att jag blir godkänd, jag skiter i betyget.
Så ser mitt liv ut just nu. Imorgon kanske det kommer en LO, den som jag berättade om i mitt förra inlägg. Den är snart färdig och jag kan erkänna, det är inte ett av mina bästa alster.

Njut nu ordentligt av helgen!!!

Inga kommentarer: