söndag 8 januari 2012

Flaskkort

Hej!

Dagarna går och imorgon börjar skolan och jobbet för mig och många elever i Sveriges avlånga land.
I fredags var jag hemma hos min kära väninna K. Vi åt en supergod middag och lyssnade på en massa musik i många timmar. Jag hade med mig en flaska vin till K och gjort ett kort till den. Kortet är inspirerat av en skiss på Svensk Scrapbooking, deras månadsutmaning för Januari.
 Mitt kort, numera min väninnas kort ser ut såhär:
Material:
Mönstrade papper från Basic Grey "Origins".
Enfärgat papper Kraft från Bazzil.
Stickersbokstäver från Kaiser, Lily Bee och Cosmo Cricket.
Spets och band från egna gömmor.
Knappar från SEI, Basic Grey och Making Memories (tror jag)
Brads (påsnitar) från YOu Do och Basic Grey.
Stämpelmotivet är från The Greeting Farm (Summer) och är (som vanligt) färglagt med ProMarkers. Har även haft Stickles Lime Green på skärpet och hårbanden.

Jag är nöjd med kortet och med färgläggningen av stämpelmotivet.
Idag ska jag egentligen ha långdistans men har absolut ingen lust alls att ge mig ut och springa, trots det bra vädret. Det får nog bli träning på gymmet, bestående av styrketräning varvat med hopprepshoppning.

Inga kommentarer: