söndag 22 januari 2012

Ett litet kort

Hej!

Har idag klarat av 14,6 km löpning i ett tempo som ligger lite ovanför mitt men jag klarade det. Jippi!!! Trampade lite snett och hade lite bakhalt i uppförsbackarna men annars kändes det bra. Nu är jag riktigt taggad inför löpningen, jag älskar att pressa mig själv till det yttersta.

Igår hittade jag en skiss på Two Peas in a Bucket och gjorde ett kort. Problemet var bara att utmaningen inte börjar förren 28/1 och det märkte jag när jag hade laddat upp kortet i galleriet. Nu kan jag inte tävla med det men jag kan visa det i bloggen.
Har använt spillbitar från ett av mina favoritmärken "October Afternoon" och ett stämpelmotiv från The Greeting Farm. Fick även använda min nya fina Corner Chumper, den med gula handtag.
Material:
Stämpelmotiv från The Greeting Farm, färglagd med Promarkers.
Mönstrade papper från October Afternoon.
Rosa enfärgat papper från Bazzil.
Knappen från mina egna gömmor
Bakerstwine från We're Memoriy Keepers
Rosa satinband från Panduro
Det var allt för nu. Det är dags att vila lite för imorgon är det jobb igen. Må gott!!!

Inga kommentarer: