söndag 20 november 2011

Vit utmaning

Hej!
På bloggen Passion for Promarkers har de en utmaning där man ska ha vitt på vitt. Jätte svårt! Jag vet inte om de godkänner mitt kort men jag har verkligen försökt. Svårast av allt var dock att försöka fotografera kortet, det ville sig inte. Mest av allt är jag nöjd med färgläggningen av stämpelmotivet från The Greeting Farm, satt och färglade i går på E's tävling, när hon inte hoppade eller sprang.

Jag har embossat med vitt (seafoam) embossingpulver från Ranger, både på bakgrundspappret och på swirl. På Swirlen har jag satt vit PearlMaker.

Material:
Vitt cardstock (?), turkost cardstock från DCWV
Vita rosor som jag har köpt begagnat, satt Stickles StarDust på dem.
Vitt satinband från Panduro
Bling från Kaiser
Stämplar från RePrint och The Greeting Farm.

Nu ska det njutas av söndagskvällen och gamla avsnitt av How I met your mother.

2 kommentarer:

Debs sa...

this is super cute ...thanks for joining in my challenge this week at PFP..hugs Debs

La Vikinga sa...

Vilken gullig liten stämpel!!!

Tack för papperen förresten!

C