måndag 14 november 2011

Fortsatt spillbitsarbete

Hej!
Den här helgen har jag suttit och scrappat timme efter timme, jag har förvisso gjort andra saker också men mycket tid har gått till korttillverkning. Jag fortsätter med att försöka använda upp mina spilbitar och se hur långt kreativiteten räcker. Nu har jag även börjat göra julkort med spillbitar med papper från föregående år. Hållbar utveckling, miljötänk eller vad vi nu ska kalla det:-)
Första kortet
Andra kortet:
Tredje kortet, vilket jag inte alls är nöjd med men jag visar det ändå (tom bilden blev dålig):

Material:
  • Mönstrade papper och stickers från Three bug in a rug, Pink Paislee
  • blommor från Prima och Petaloo samt utstansade med Retropunch.
  • spets bl. a från Prima
  • Bling från Reprint, You Do och Kaiser
  • Stämpelmotiv från Magnolia och Sarah Kay (stampavie)
  • Stickersbokstäver från Adornit.
Det var allt för idag. Nästa gång har jag tre julkort att visa eller inte.. vi får se.

Inga kommentarer: