lördag 1 oktober 2011

Scrapträff del 5

Hej!
Fortsätter med att visa alster från Stockholm Scrap Event. Idag är det återigen ett tävlingsalster. Jag är nöjd med halva LayOuten. Det var en skisstävling och vinsten lottades ut. Det var inte jag som vann.
Fotot är från Amorgos och det är min yngsta dotter som sitter på stranden och leker.
Här är LO:n

Jag har lekt med olika akrylfärger från MAking Memories. Swirlarna har jag satt två färger med Stickles (glitterlim från Ranger). Swirlarna har jag stansat ut med en die från Tim Holtz som jag lånade av min bordsgranne Jeanette.
Jag har inte skrivit någon journaling är men den ska in på det gula bakom fotot.

Övrigt Material:
Mönstrade papper och stickers från October Afternoon.
Fjärilar utstansade med två olika stansar från Martha Stewart.
Kantstans från Fiskars.
Blommor bl. a från Prima.
Turkosa FoamThickers från American Craft.

Nu ska jag fortsätta att njuta av lördagkvällen.

Inga kommentarer: