söndag 16 oktober 2011

Några enkla kort

Hej!
Då var det söndag igen, veckorna går sjukt fort och jag hinner inte med allt som jag vill. Den här veckan har varit jobbig både psykiskt och fysiskt. En höjdare var dock att gå och se Babben Larsson på Södra Teatern.

Jag har hunnit göra några snabba kort, den här veckan men en massa spillbitar, de måste ju oxå användas:-)

Fortsätter med att försöka använda upp mitt kit från My Scrapbook Nook, som jag fick för ett par år sedan och har fortfarande en massa papper och dekorationer kvar.

Här kommer korten:
1.
Utsida

insida
Kort 2 utsida
Kort 2 insida
Material:
Mönstrade papper, brad och kantstickers från Pink Paislee "Captivating".
Enfärgade papper från PaperMania, Coredinations och Bazzil.
Blommor från Petaloo och Prima
Fjärilsstans från Martha Stewart Craft
Bling bl. a från Kaiser
Stickersbokstäver från Lily Bee
Blå utstansade bokstäver är från Sizzix "Yarn"
Alla papper är färgade på kanterna med Frayed Burlap Distress Ink från Ranger för att de ska passa ihop bättre.

I eftermiddag är det söndagsmiddag med svärföräldrarna som gäller. Det blir en träningsfri dag för mig idag.

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Hej där!

Vilka fina kort du har gjort! blir faktiskt sugen på att leta fram mina papper och lifta lite... Gillar kantstansen på insidan kort 2; den var riktigt ovanlig.

La Vikinga