fredag 7 oktober 2011

Grattiskort

Hej!

Det är födelsedags Cyber Crop på Svensk Scrapbooking hela helgen. Det ska bli skoj. Tänkte faktiskt försöka att vara med på några utmaningar. Tänkte använda några av mina senaste inköp. Se nedan:
Idag gjorde jag ett kort efter Kortskiss 1 på CC:n.
Här är det:
Tyvärr ville inte min mobilkamera samarbeta med mig så bilden är väldigt dålig. Har använt en massa gamla produkter samt den nya stämpeln (det blå molnet med Bling) från Lawn Fawn som ni kan se på den översta bilden. Jag har färglagt stämpelmotivet från hÄnglar med ProMarkers. Ligger ju i hårdträning inför min kurs på Scrapparazzi.
Material:
Mönstrade papper, brads och stickers från Pink Paislee "Captivating". Papprerna har jag haft sedan 2009.
"Grattis" är utstansade med "dies" från Sizzix.
Bling från Nellies Choice.
Blommor utstansade med Retropunch och grön tygblomma från Maya Road.
Enfärgat grönt papper från Bazzil.

Det var allt för nu. Troligtvis kommer det fler kort med pappret från Pink Paislee. Jag försöker att använda upp mina riktigt gamla kits från My Scrapbook Nook.
Ha en skön fredagkväll!!!

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Oj vad duktig du är! Ditt kort var lite ovanligt för att vara dig (eller?) men jättesnyggt!

Själv har jag suttit och förberett flera saker inför morgondagens Inspirationslördag - glömde helt bort SS....

Hasta la vista,

Charlotta