lördag 8 oktober 2011

En hösthälsning

Hej!

Idag har vi suttit i bbilen hela dagen (känns det som). Vi skulle till Bromma för att lämna dottern på konståkningträning, fastnade i kö. Åkte från Stora Mossen till Solna Centrum för att fördriva tiden medan dottern åkte, hamnade i kö pga en massa vägarbeten. Hämtade dottern och sedan var vi på väg hemmåt, hamnade i kö Södra Länken, det var en seriekrock med tre bilar. Vi var totalt borta 6 timmar idag, helt otroligt!!!! Vi fick i allafall en god fika på Espresso House i Solna Centrum.

Här är ett kort som jag har fått ihop idag trots bilåkning:
 och såhär ser insidan ut:

Kortet är gjort efter en skiss på Svensk Scrapbooking.
Löven är från hÄnglar och stämpelmotivet från Magnolia, allt är färglagt med mina ProMarkerpennor. Rätt nöjd faktiskt med Magnoliastämpeln.
Grenen är en "Die" från QuickKutz och jag har satt Crackle Accent på den för att få lite träkänsla.
Övrigt Material:
Mönstrade papper, brad, blå bokstavsstickers från Pink Paislee "Captivity".
De andra bokstavstickerserna är bl. a från Kaiser Craft.
Det orange och vita bandet har jag fått med ett kit från My Scrapbook Nook

Nu ska jag börja på mitt tredje kort till Födelsedags Cyber Cropen på Svenska Scrapbooking.
Ha en skön lördagkväll!!!

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Ja det var verkligen ett annorlunda kort! Men jag tycker att det är jättefint - man måste ju förnya sig ibland och testa andra saker / färger / tekniker!

Tråkigt med halva dagen i bilköer!!
Hoppas morgondagen blir bättre och mycket skapande till SS crop!

Hasta la vista,

Charlotta