onsdag 21 september 2011

Tackkort

Hej!

Ryggen är mycket bättre och speciellt efter min kollega A's supersköna massage. Kroppen känns så bra så.
Igår anmälde jag mig till Stockholm Maraton den 2/6. Jag måste ha någonslags motivation. Jag ska börja promenera lite imorgon bitti och jag får nu göra specialsitups för min naprapat.

I lördags fick vi en massa kläder från en av min yngsta dotters kompisar. Vi blev jätteglada, speciellt min dotter som fick en massa huvtröjor, hon har bokstavligen levt i dem sedan dess. Som tack gjorde jag ett kort. Jag har haft lite svårt att göra kort senaste tiden och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet.
Stämpelmotivet är från Whiff of Joy. Köpte det begagnat för några veckor sedan. Färglade kroppen och håret med Promarkerpennor och sedan paper pieceade jag kläderna och diademet med spillbitar. Rätt nöjd! Nästa gång ska jag färglägga först och sedan paper piecea. Promarkerpennorna "blöder" så mkt.


Material:
Mönstrade papper från October Afternoon, Sassafrass Lass och Cosmo Cricket (tror jag).
Enfärgat papper, off white är från Paper Mania.
Blommor från Prima och Panduro
Spets köpt hos Scrapgalen.
Bokstäver är utstansade med ett alfabet från XCut. Fjärilstasen är också från Xcut
Vita blad från Creative Imaginations.
Innuti kortet
Om du vill lära dig att färglägga med Promarkerpennor, kom på min kurs på Scrapparazzi den 10/11 klockan 18:15- 20:45. Välkommen!!!!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Du kan verkligen vara nöjd med det vackra kortet!
Lycka till med din träning och ta det försiktigt med ryggen!