torsdag 11 augusti 2011

Utmaning Passion for Promarkers

Hej!

Jag har gjort mitt första kort på någon månad. Det blev ett kort till en utmaningn på Passion for Promarkers. Det är alltid lättare att få inspiration om man är med i en utmaning och måste tänka åt ett visst håll. Utmaningen den här veckan var att göra ett kort med "divas with glam & glitter”, vilket var lite roligt. Jag har en stämpel från hÄnglar som står med armarna i kors och ser lite bestämd ut, hon passade jätte bra tycker jag. Jag har färglagt henne med olika rosa nyanser på Promarkers bl a Cocktail Pink och Sunkissed pink. Hon har fått glitter på tröja, strumpor och underkjol, Stickles Star Dust. Kortet är väldigt glittrigt vilket tyvärr inte syns på bilden.

Material:
Mönstrade och enfärgade papper från DCWV.
Blommor och swirl från Prima.
Stämpelmotiv från hÄnglar och stÄnglar.
Stickles Star Dust.
Brad och bling från Reprint.

Jag har gjort nåt jätte roligt idag. Jag har varit hemma hos en kollega och gjutit i betong. Superkul! Tack för en trevlig dag L-M!

3 kommentarer:

Annelie sa...

Super gulligt kort!!!
Den hÄngeln har jag aldrig sett.

The Crafty Den sa...

Hi Ulwa, what a gorgeous card. I love the image and your colouring is perfect. The pearl flourish is stunning. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Andie's Space sa...

Hi Ulwa,
This looksadorable. Sy=uc a cute Tilda & your colouring is fab. Thanks for joining us at Passion For Promarkers this week.
Hugs,
Andie xx