lördag 20 augusti 2011

Ännu ett uppslag till "Min kropp"

Hej!

Idag får man använda snorkel och simfötter om man ska ta sig utanför dörren. Helt sanslöst, vad det regnar.
Det gör mig ingenting om jag ska vara ärlig. Jag ville nämligen bara göra vad jag har lust med idag. Det resulterade i att jag har tränat. Det blev armar och axlar och sedan har jag scrappat och scrappat.
Håller på med LayOut om min isprinsessa till dotter och sedan har jag gjort klart juniuppslaget i mitt minialbum om "Min kropp 2011". Bilden är tagen i början av juni då vi har picknick i en närliggande park. Det är väldigt typiskt mig att ligga och lösa en massa korsord eller läsa.

Här är uppslaget:
Som ni kanske har sett, om dui har följt mina inlägg om minialbumet så har jag återkommande inslag i albumet, t. ex månadssiffrorna, som egentligen är en stickerbård från Sassafrass Lass men jag har klippt upp den i tolv delar. Den här månaden satte jag klistermärket på en slät knapp och sedan satte jag fast knappen i blomman. I verkligheten ser knappen, nu ut som den är tygklädd. Jätteläckert!! Albumsidorna har jag skurit ut av kartong och klätt med rosa papper från PaperMania.

Material:
Mönstrade papper och två stickers från Sassafrass Lass Indiegirl.
Rosa bokstavsstickers och "heaven" från Crate Paper Emmas shoppe.
Vita thickers från American Craft.
Blommor från Petaloo och You Do.

Nu ska jag gå in till mitt scrapbord och se om mina chipboardbokstäver hsr torkat. Jag har målat med akrylfärg och sedan en massa glitter. See Ya!

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Tycker jag låter bra; att träna först och scrappa sedan..

Snygga sidor med typiska sommarbilder - vad använder du för sidor till bas?

C