tisdag 19 juli 2011

Sneekpeak Travel Journal

Hej!
Jag håller på och slutför min Travel Journal från vår Greklandsresa i slutet juni och början på juli. Igår fick jag foton från början av vår resa och håller på och klistrar in dem för fullt. Jag förvarade min Travel Journal i en plastmapp och med på resan fick en penna och ett lim hänga med.
Dekorationerna som hänger från bindningsdringarna har jag köpt i Rethymnon. Från början hade jag två charms från Maya Road men det såg så naket ut, så jag passade på och köpa nyckelringar där det står Rethymnon och Greece samt en massa pärlor och annat dekorativt på.

Fram- och baksida av boken har jag gjort av chipboard/kartong som jag har klätt med papper från October Afternoon Seaside. Jag har stämplat med Walnut Ink "Explore" och "Adventure" som är stämplar från Recollections och Stampendous. Satt fast stickers från samma kollektion (October afternoon- Seaside) samt Thickers från American Craft. Jag har lackat allt för att få ett hållbart resultat, boken skulle ju med överallt.

Det var allt för nu. Det ser ut att bli en fin dag här och vem vet, jag kanske ger mig ut på en joggingtur i den fina sommaren. Må gott!

3 kommentarer:

Marlene sa...

Vad fint Ulwa! Det verkar så himla roligt med din scrapbooking! Kram Marlene

Annelie sa...

Så läcker, d kommer bli kanon d där!!!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.