tisdag 21 juni 2011

Ännu en dubbel Lo

Hej!

Igårdagens inlägg skrev jag att det hade blivit två dubbla Lo på Scrapträffen i lördags. Den tänkte jag visa idag.
Fotografier är från Amorgos, strandlivet där. Mina barn kan spendera timmar med håvar och cyklop och försöka fånga fisk eller andra djur och växter. I det klara vattnet på Amorgos finns det ett rikt vattenliv. Det är som att simma i ett akvarium.

Den här LO:n är inte inspirerad från något håll, ingen utmaning eller skiss utan bara producerad efter mitt eget huvud.

Material:
  • Mönstrade papper och Stickers från October Afternoon.
  • Enfärgat cremefärgat cardstock köpt på Scrapparazzi.
  • Stor Tagsticker från Cosmo Cricket.
  • Stora bokstäver från American Craft. Små vita bokstäver från PaperMania.
  • Gula Knappar från SEI
Nu åker jag strax till Grekland!!!

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Jättesnygg och så läckra färger!
Låter som en toppensemester!

Cath. sa...

Vilken fantastisk dubbellayout! Jag har gjort för få såna känner jag. Hoppas du har underbara dagar i Grekland! Kramar!