onsdag 25 maj 2011

Studentkort på G

Hej!

Har fått en beställning på några studentkortr, vilket är kul. Har bara gjort studentkort en gång förut. Jag har beställt Magnoliastämplar (stämplar anno 2009) enbart för dessa kort. Jag gjorde ett av korten igår och jag kommer att visa de färdiga korten när beställaren säger att det är ok.
Jag har hittat en ny butik på webben som heter Scraplagret, Emma som har butiken skickar ordrarna väldigt fort. Jag beställde i fredags eller i lördags och fick stämplarna i måndags, service!!!!

Jag sitter och övar färgläggning av dem med mina Promarkers. Jag tycker att det är oerhört svårt att färglägga om en klänning ska vara vit och kostym svart/ gråaktig. Dessutom håller jag på att testa Copicpapper. Det jag har märkt är att stämpelfärgen gärna smetar ut sig och det känns inte bra. I dag ska jag testa att stämpla med Staz On och se om färgen sitter bättre. Det som är positivt är att Promarkerpennorna inte blöder på pappret, det är väldigt lätt att färglägga.
Här är några av stämpelmotiven färglagda, ska fortsätta min träning idag :-)
Det var allt för nu. Ciao!

Inga kommentarer: