fredag 8 april 2011

LO Sommarlov... äntligen

Hej!

La vikinga har varit så snäll och hyperlänkat till min blogg dessutom sagt en massa fina saker om mina alster. Tack! Nu gäller det för mig att börja uppdatera bloggen lite flitigare. Som ni kanske vet så håller jag på att löptränar en massa för en hel del lopp, eller iallafall två- tre stycken och det tar mycket tid från mitt scrappande. Dessutom har jag andra privata åtaganden just nu som gör att scrappandet får ännu mindre tid.

Jag har lyckats få ihpå en Layout, LO och den gjorde jag, hör och häpna, på ynka en och en halv kväll dvs tre timmars scrappande ungefär. Nästan rekordtid för mig när det gäller LO:s. Fotot är på mina barn på skolavslutningen 2009 (tror jag). De har gått tillsammans på förskola och skola under alla år och nästa år är det slut med det då min äldsta kommer att börja på högstadiet.

Material:
Mönstrade papper och stora rosa bokstäver (jag har satt  rosa stickles på dem) är från Basic Grey Lemonade- collection.
Små vita bokstäver är också från Basic Grey men från Ambrosia kollektionen.
Svarta minibokstäver från American Craft.
Fjärilen (märke okänt) är täckt av en massa Stickles Star Dust och Stickles Pink..
Stor Tag är från My Minds Eye- Stella Rose.
Liten grön Tag är från Making Memories med en Rub- on (Summertime) från American Craft.
Grön knapp som är färgad med Staz On Timber Brown och fastsatt med på ett vanligt gem med en stor Glue Dot.
Halvpärlor från Inkido (måste nämna att de har världens sämsta klister, fick klistra dit dem med Tacky Glue)

Nu ska jag fortsätta att umgås med min familj! Må gott!

3 kommentarer:

Elisabet sa...

Jättefin lo och söta barn!
Lycka till med träningen och loppen!

La Vikinga sa...

Vad gulliga tjejerna är i sina vita klänningar!!! Och så gillar jag den vilda blandningen av olika Basic Grey produkter och fina papperet med körsbären är en favvo!

La Vikinga

Annelie sa...

Vilka söta små sessor.
Jätte fin LO också!!!