söndag 27 mars 2011

Scrapträff på Scrapparazzi

Hej!


Igår var det dags för scrapträff på Scrapparazzi. Vi var 5 glada kvinnor som satt och scrappade, fikade och pratade i en massa timmar. Trots allt prat fick jag två LO gjorda och nästan ett helt stafflikort, vilket nästan är rekord för mig. Jag är ju alltid så långsam att scrappa. Jag gav mig en utmaning innan scrapträffen att jag skulle göra minst en LO och den skulle inte innehålla några blommor. Jag märkte igår att jag är inne i en period då jag vill ha med häftklamrar lite varstans.

Det blev en albumsida när vi har landat på flygplatsen i Aten för vår båtluff 2009 och ska hämta bagaget. Det är inte skrivet någon text än i "journalingrutan" och inget datum heller, måste kolla dagboken när vi landade. Reklamskylten bakom Jimmy som det står Mythos la jag märke till igår och det är så passande att den är med på bild då det är ett öl som både Jimmy och jag älskar, speciellt kall i Grekland. Om ni inte ser bilden klicka på den lilla fyrkanten, jag har lite dataproblem just nu.


Material:

  • De mönstrade papprerna kommer från October Afternoon "Fly a kite".
  • Kraft Cardstock från Bazzil
  • Knappar från SEI.
  • Thickers gula och bruna från Americkan Craft.
  • Små stickersbokstäver och två stickers från October Afternoon.
  • Fjärilen är egengjord.
  • Den prickiga tejpen har jag fått av La Vikinga (tack) och har inget aning om märke.

Imorgon kommer ett inlägg med den andra LO:n som jag gjorde. Den är inspirerad av en bild på min sambo, från samma båtluff. Må gott

2 kommentarer:

Annelie sa...

Hm, tyvärr ser ja ingen liten fyrkant heller. Men jag ser en pytteliten bild i min blogg lista, på ditt alster. Det ser bra ut : )

La Vikinga sa...

Jättefin LO med glada ansikten på bild! Upp för positiva layouter med glädje och resande!

Kram!