torsdag 5 augusti 2010

Tänker på dig

Hej!

En av mina släktingar gick bort för cirka en vecka sedan och för att visa mnin familjs sympatier och deltagande så gjorde jag ett kort. Det har nu skickats till hans närmaste anhörig. Jag hoppas att hon har så bra som möjligt i den här svåra situationen. Jag vill även be om ursäkt att jag inte har ett tillräckligt bra skriftspråk för att skriva på ett bra sätt i sådana här händelser.
Här är i alla fall kortet. Det är ett ganska vanligt kort, utseendemässigt och jag tycker att det är både kul och fint med kort som har rena linjer.
Material:
Mönstrat papper och stickers Basic Grey Origins
Kraft och grönt cardstock från Bazzil
Band från Chatter Box
Nålar???
Textstämpel köpt genom forumet på Svensk Scrapbooking

Kortet har ganska murriga och mörka färger därför har jag satt 3d kuddar på väl valda ställen, tex undet "jag tänker på dig". Dessutom för att det inte ska vara så stora kontraster mellan papprerna så har jag chalkat med brun stämpelfärg från ColorBox.

Solen skin er här i Stockholmsområdet, så nu är det stranden som gäller. Må gott!

Inga kommentarer: