söndag 8 augusti 2010

Bloggcandy

Hej!

Jag brukar ju inte skriva om Bloggcandy men den här gången är det bloggcandy för en ny blogg som heter Top Tip Tuesday. Klicka på länken så kommer man dit, du kan vinna stämplar från Magnolia.

I vår nya lägenhet har jag blivit lovad en scraphörna och den börjar ta form. Vi har köpt skrivbord "Micke" från IKEA samt satt upp hyllor i två garderober, där jag ska förvara mina scrapsaker. Jag upptäckte att jag faktiskt inte har så mycket pysselsaker utan den ena av garderoberna är halvfull. JAg har ju sålt en hel del på Tradera. Nästa sak som jag ska sälja är mina AquaMarkers från Letraset, det är tolv pennor, dvs ett startset och jag tänkte sälja dem för 200 kronor. Jag blir inte vän med de pennorna, föredrar Promarkers. Så om du är intresserad av dem skriv en kommentar eller PM:a mig på Svensk Scrapbooking. där jag heter Darrrling.

Det var väl allt för nu. Jag ska försöka färdigställa min hörna och fota den.

Inga kommentarer: