torsdag 27 maj 2010

Ett kort

Hej!
För ett tag sen lovade jag att jag skulle visa några kort här i bloggen. Här kommer ett av dem. Min kära väninna K beställde ett gratulationskort. Det var kul att göra, eftersom jag inte har haft mkt tid att scrappa den senaste tiden. Pappret (och bokstäverna) som jag har använt är från Graphic 45 och heter "Domestic Goddess". Jag har visat några kort tidigare med samma pappersserie. Fjärilen är en stämpel från Inkido. Fjärilen är embossad med pulver från Ranger med Silverfärg. Jätte läckert blir det med Rangers embossingpulver. Blommor och spets från Prima.

Nu är det dags att titta på tv.
Må gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt kort! Ha det bra, Lisa

La Vikinga sa...

Oj vad du jobbar hårt med dina kort! Jätte chict kort den här gången!

Jag är följare på din blog men det syns inte - eller är jag en av de där anonyma som inte visar bild? Hur vet man det?

Hoppas vi ses snart - det var länge sedan!

Charlotta