söndag 28 mars 2010

Mer vintage

Hej!

Det har varit en helg som i likhet med en berg- och dalbana har haft sina upp och nedgångar. Det positiva har varit att jag har scrappat lite och att vi firade Earth Hour i lördags. Det negativa är att jag inte mår bra, bara magen är en historia för sig. Måste nog gå till doktorn med den här kroppen.

Jag har lyckats göra tre stycken kort. Det är två stycken i vintage stil och ett tredje i typsik "ulwastil", jag visar bara vintagekorten idag, det tredje kommer så småningom i bloggen.

Papprerna som jag har använt är från Graphic 45 och deras kollektion "Domestic Goddess". Pappersblommor från Prima och en blombrad och blå bling från Reprint. Det blå bandet, nålen med pärlorna och spetsen har jag fått i ett av mina kit från My Scrapbook Nook.

Det blev ett litet kort inlägg idag men sitter och skriver och tittar på Parlamentet, vilket faktiskt inte är en så bra kombination. Vi ses!!!

Inga kommentarer: