måndag 8 mars 2010

Friday Sketchers utmaning

Hej!
Den här veckan har Friday Sketchers en fin skiss, så jag bestämde mig för att delta.
English: This week it was a very nice sketch on Friday Sketchers, so I decided to anticipate.
Det här är skissen:

Mitt kort ser ut såhär:

Material:


  • Pattern Paper from My Mind's Eye "Penny Lane- collection"
  • Pink Flowers from You Do and roses from Prima.
  • Ribbon, pin and pearlfloss, I don't know the brand.
  • Butterfly is a stamp from Inkido. I have stamped it on blue papper and embossed with "Hologram sparkle" from Reprint. I cut it out and glued it with 3d- dots
  • Cardstock from Bazzil
  • The whole card I glimmer mist with tattered angels pearl.
That's it.
Det var allt för idag. Imorgon kommer jag visa en Lo och ännu fler kort. Är inne i en period då jag nästan bara gör kort.

Inga kommentarer: