torsdag 5 november 2009

Födelsedagskort

Hej!
Jag jobbar och jobbar och hinner knappt scrappa. Jag vill scrappa några minialbum och göra några julkort och varför inte en Lo då och då men när jag kommer hem så orkar jag ingenting just nu. Det är jätte tråkigt.

Jag gjorde ett födelsedagskort till syrran. Jag önskar att jag hade lagt ner mer tid på kortet. Är definitivt inte nöjd!!!!

Kortet är ett s.k pocketcard med två fickor och och två tags. Mönstrade papper från Fancy Pants, enfärgde papper från Bazzil. Blommor från Prima och Petaloo samt minirosor från Panduro. På blomman är det lite Stickles. Under blomman är det tyll, köpt på Scrapparazzi.
Jag önksar att jag hade något mer att skriva om. Jag håller på att avsluta ett minialbum med mina flickor samt ett minialbum om midsommar. Jag håller även på med mina Scrapparazziuppdrag. Allt detta går som sagt väldigt långsamt, jag hoppas dock på en mer kreativperiod efter helgen, då det lugnar ner sig på jobbet!

1 kommentar:

Guldkant sa...

Jag tycker kortet till syrran ser både vackert och proffsigt ut!!