söndag 12 april 2009

Kort till CCT

Hej!
Nu är jag klar med ett clearcard till utmaning i rosa och brunt på Cutecard Thursday. Det var längesedan jag gjorde ett clearcard. Det är verkligen utmanande att göra det. Man måste ju tänka hela tiden. Passade på att filma en tutorial när jag ändå var i farten. Jag har använt, för första gången, stämpel från Hänglars vårkit. De är jätte fina men jag har liksom inte haft nån inspiration till att använda dem. Eftersom Cutecard Thursday är en internationell sida så kommer här en liten beskrivning på engelska (tar varje tillfälle i akt att öva upp skolengelskan)

My entry this week on Cutecard Thursday became a clear Card. I haven't done any for a while so it was fun to do. Materials that was used was acetate, Staz on Timber Brown, Memories dye ink black, Big Stamp was Hänglar and was coloured by Promarkers, Small stamp (Grattis) from RePrint, Lace (KI Memories), Brown Cardstock from Coredinations. Flowers from Prima and YouDo.


Det var allt för nu.

3 kommentarer:

Deb sa...

fabulous card Ulwa! Love the design!
Many thanks for joining in the CCT challenge! Have a fantastic Easter monday, Debx

Unknown sa...

Very pretty, I love it. That Hanglar image is one of my favourites.
Caz
x

Unknown sa...

Vilken ljuvlig kort du har gjort till utmaningen! helt underbar!!!