torsdag 12 mars 2009

Kort och LO

Hej!
Trots mycket jobb senaste tiden så har jag skapat lite grann. Bland annat det här korte till Papertake Weekly Challenge. Det var en skissutmaning och så här blev mitt resultat. Jag har använt stämpelmotiv från Magnolia som är färglagt med Promarkers och akvarellpennor. Mönstrat papper från Imagination Project Manhattan Parks. Cardstock från Papermania och Bazzil. Blommor från Prima och guldknoppar från Artoz. Jag har gjort swirls av stickles efter et tips från Jenny. Lite trist att blixten reflekterar sig lite i kortet.

Den här LO nedanför är på min kära sambo och mit lilla yrväder till dotter. Här är hon cirka 3 månader. Hon var liten, åpigg och ettrig. Titta på de pigga ögonen (trötta pappaögon) och de pyttesmå händerna. Det mönstrade pappret heter It's a girl- Pink Paisley, på det har jag haft lite stickles här och där, använt båda sidor av det pappret. Cardstock från Bazzil. Rub- ons och blommor från Prima. Knappar från SEI.


Nu ska jag titta på Criminal Minds och sedan är det sängen.

3 kommentarer:

Linda . J sa...

Beautiful card and LO.
Hugs Linda

Cardmaking Galore sa...

Lovely card!

Mrs Mayne sa...

lovely projects Ulwa! Thanks for joining us for the PTW challenge!