lördag 14 mars 2009

Caseat

Hej!
Jag har haft en block när det gäller skapandet av kort och försökt allt för att få den hävd. Det senaste är att casea som det heter. Case är att kopiera ett alster. Jag har i det här fallet caseat två kort från tidningen "Cards- hottest trends in cardmaking". Det som jag har ändrat på är färgerna och språket och till viss del dekorationer.  Jag har använt mönstrat papper som heter "Skipping stones samt cardstock från DCWV. Band från Panduro och YouDo. Blommor från Panduro, Bling från ARtoz. Här är de två korten som nu säljs i butiken Scrapparazzi.
Jag har även gjort ett kort för mitt dt- uppdrag och det är ett pocketcard. Jag såg en beskrivning på splitcoaststampers (tror jag) och  tänkte att det var en rolig idé för att ge bort trisslotter etc. Här är mitt kort, för mer beskrivningar finns på scrapparazzis blogg. Här är veckans erbjudande " 5 st promarkerpennor för 125 kr, 10 st för 240, 20 st för 470 kr (ord. pris 27 kr/st). Du köper pennorna som vanligt, rabatten dras av manuellt.

Fraktfritt vid köp över 500 kr (för paket upp till två kilo och efter avdragen rabatt)"

Det var allt för nu.Ciao! *Håller tummarna att Caroline af UgglasINTE vinner* 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi, Jag röstade faktiskt på Uggla!! :-)