fredag 27 februari 2009

SKapat

Hej!
Jag har idag suttit hela dagen och gjort bagelopes men dock inte till den här bloggen utan de kommer att läggas in framöver på Scrapparazzis blogg. Jag gjorde en layout till Scrappiz cybercrop förra helgen. Det var till teknikutmaningen man skulle ha med: 
  • två olika slags alfabet, 
  • max en metallbit, 
  • en grej från sitt senaste inköp
  • två band
  • en spillbit
  • minst två foton
Jag gjorde en LO på min äldsta dotter och hennes första skridskoåk i Medborgarplatsen, mars 2004. Mönstrat papper var från Cosmo Cricket- Dutch Girl, spillbit var en bit papper från Scrappers choice, vilken jag har skrivit journaling på, band var ett brett vitt sidenband från min farmor och ett rött feltfusion. Under journalingcirkeln har jag en bit punchinella. Till titel har jag använt stickers och thickers. Jag måste oxå erkänna att jag har använt mig av en skiss från Two Peas in a bucket. Grejen från mitt senaste inköp blev swirlarna (med rött stickles på)som är diecuts från BossKut, som jag köpte på den trevliga Scraptäffen som Zornitsa anordnade förra helgen. Nog om detaljer, här är min Layout:

Vad har jag mer hittat på...
Inte mkt har gjort ett irisfoldingcard men det ska oxå visas i Scrapparazzis blogg. Något annat som jag måste verkligen göra är ett kort till en förlovning, vill inte säga mer än så om personen läser det här.
Jo just det här är min nya film som ligger på Youtube, klicka och titta! Eller titta här längst ner i inlägget.
Ha nu en skön fredagkväll!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så snygg Lo! Härlig färgkombination... Filipas overoll mot det fina CC papperet och sen den röda dekorationen. Hur fint som helst :) Ses på söndag :)

Carina sa...

Snyggt Ulwa!

Roligt att titta in på youyube också, vad duktig du är.

Kram Carina