torsdag 8 januari 2009

Hej!

Här jobbas det för fullt, tillbaka i vardagen. Idag även invägning på viktvätarna vilket du kan läsa om i min andra blogg.

Här är en Lo som jag började med hos Zornitsa i lördags men avslutade hemma. Mönstrat papper från Urban Lilly, cardstock från Bazzil, svarta thickers som jag har ritat en vit rand på. Journaling skrivet på vellum. Som du märker så är det colourblocking- mosaic, gillar den stilen för den fungerar alltid om man inte vet vad man ska göra.

Det var allt för den här gången, nu är det dags att gå till jobbet. SeeYa!

2 kommentarer:

Anki sa...

Superfin - du glömmer väl inte att hämta din award på min blogg? ;-) Ha en härlig helg och stort lycka till hos Viktväktarna. Du kommer att fixa det galant! Kram - Anki

lillis70 sa...

Vad bra du har disponerat utrymmet till så många kort! LOn är kanon tycker jag!