onsdag 29 oktober 2008

Vi ses om ett tag!

Hej!
Idag är det en väldigt nervös Ulwa som skriver. Imorgon är det dags för min operation, där de ska lägga ner (koppla ihop tarmarna) min stomi samt ta bort en cysta på höger äggstock. Jag har haft så svårt att andas de senaste dagarna, nästan som panikångest. Jag är så himla nervös och rädd. Jag vill bara bli av med det här nu, fortsätta mitt liv som känns som det har varit på undantaget ett tag nu.

Jag har iallafall gjort en LO till en utmaning på svensk scrapbooking om vänskap. Jag valde att göra en färgglad LO eftersom både Angelica och jag är ganska färgstarka personer. (tycker vi själva iaf) Jag har döpt LO till "Nära vänner" mest för att vi är så nära varandra rent fysiskt på fotot. I verkligheten är vi oxå nära vänner. Fotot är från juni iår. Jag har använt mycket stickles på lo:n. Papper från Best Creations- California samt cardstock från Bazzil.
Det var allt för denna gången. Nu kommer det att dröja ett tag innan jag skriver igen. Förhoppningsvis så kommer operationen att ha lyckats och jag är hyfsat på benen. Så tills dess. Sköt om er!!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med operationen, förstår att du är nervös, det blir jag bara jag läser om den men du ska se att det kommer att gå bra och snart är du på benen igen och shoppingfingret är i gång :) Massor med kramar till dig Ulwa, ska tänka på dig extra mycket de närmaste dagarna. KRAAAAAAAM

Scrapparazzi sa...

Massor med kramar till dig. Allt kommer att gå bra och snart är du på benen igen :) Ska tänka på dig extra mycket de närmaste dagarna. KRAAAM!

Linda sa...

verkligen härliga färger i denna LO

Karin sa...

Inget roligt du får gå igenom...Hoppas att operationen gått bra och att du mår bättre och bättre.

Anonym sa...

Lycka till med operationen! Självklart kommer det att gå galant å snart så scrappar du för fullt igen :-) Vi ses väl den 22:a hos Zornitsa?

Anonym sa...

Jag hoppas att du är hemma nu och att allt gått bra, tänker på dig!

Anonym sa...

Hej igen, jag har utmanat dig i min blogg. Men jag förstår om du inte orkar nu :)

Jeanette sa...

Härlig lo och vilket fint foto. Underbara färger som passar kanonfint här.

Kram Jeanette