söndag 12 oktober 2008

Cyber Crop

Hej!
Det är Cyber Crop på forumet den här helgen. Jag har deltagit som vanligt helhjärtat. Jag drog med mig barnen i träsket också. De pysslade hela dagen med mig igår. Här är två av deras alster.Filippas först: Här kommer ett av Elviras bidrag:
Det var tur att det var cybercrop så jag kunde kanalisera min ilska, var på fruktansvärt humör hela dagen. Jag fick några alster gjorda, två kort och en LO. Den här första LO:n är n skissutmaning. Jag följer ju skisser slaviskt. LO:N är på mina flickor, de åker inlines och kickboard i stort sett varje eftermiddag efter skolan. De har verkligen utvecklats sedan jag fotograferade det här i september.
Här är ett waterfallcard i utmaningen att scrappa ett kort 10x 15 cm. Jag gjorde ett julkort. Mönstrat papper från Maja Design, stämplarna köpte jag på LC- mässan förra helgen från Katscrap och Miansscrapbooking.

Jag har även gjort ett julkort i icke traditionella färger. Papper från Papermania och stämplarna är de samma som till waterfall- kortet.

Här kommer det första kortet som jag gjorde till cybercropen. Det var till utmaningen med annorlunda form. Ett grattiskort. Papper från 3 bugs in a rug- Jovial. HÄngelstämpel och lite punchinella.

Jag kommer att uppdatera bloggen imorgon igen med de alster som jag har gjort idag. Ville bara säga att jag har äntligen fått mina nya glasögon. Gucci, så de var jätte dyra men fina och jag ser grymt bra i dem. Jag är såååå glad!!!!

2 kommentarer:

Scrapparazzi sa...

Vad mysigt att pyssla tillsamans med flickorna... och hälsa dem att de har gjort så fina alster, vad duktiga de är. Du med :)

Anonym sa...

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Setterfreak