söndag 28 september 2008

Utmanad

Hej!

Jag har blivit utmanad av Zornitsa. Tack! Det är alltid skoj med lite utmaningar.

Vilken mat äter du ofta? Jag älskar Sushi och skulle nog kunna leva på det.
När du är på kalas är du den personen som sitter eller hjälper till att duka av? Det beror på vem jag är på kalas hos
Var sitter du helst när du bloggar? I soffan med min bärbara.
Köper du ofta Triss? Nej, en gång i månaden, kanske
Vlket land har din bästa semester varit i? Båtluffa i Grekiska övärlden.
Vilken tv kanal tittar du mest på? Jag tror det är på tv3 och kanal 5
Vilket är ditt favoritvin? Är ingen vin kännare, föredrar en god drink eller en kall öl.
Nu är det dags att utmana 4 stycken, så jag utmanar:
Yrsa, Meri, Mags och Anki
Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanar dig veta när du svarat på utmaningen.
TACK Zornitsa för att du utmanade mig

Nu ska jag anta en skissutmaning, måste komma igång med mitt scrappande, känns som om jag har tappat stinget senaste tiden.
Ha det bra.

2 kommentarer:

Anki sa...

Hej!
Tack för dina vänliga kommentarer + kul med utmaning. Skall försöka svara snarast och utmana vidare. Ha en härlig söndag!
Anki

Anki sa...

Mitt svar hittar du senare idag - Kram - Anki