fredag 12 september 2008

Scrapfeber

Hej!

Idag börjar äntligen Magdas scrapfeber www.magdas.se. Jag har beställt utmaningskitet, framkallat kort och är redo för att bita i utmaningar och tävlingar. Det ska bli en helg med en massa pyssel. Jag är så glad!
En annan sak som jag är glad över är alla som kikar in i min blogg. Jag uppskattar alla besökare och alla kommentarer. Kom gärna med tips på hur jag kan bli bättre. Jag vill bli en bra scrappare som vågar gå utanför gränserna. Blev jätte inspirerad igår då jag besökte Tim Holtz sidor, både bloggen och hans hemsida, där fanns det mycket fint. Jag fattar inte varifrån han får alla sina idéer, snacka om kreativ och innovativ.
Jag återkommer säkert under dagen eller helgen med foton på mina skapelser. Till dess: Ta det lugn och njut av livet!

Inga kommentarer: