söndag 14 september 2008

Scrapfeber... fortsättning

Hej! Jag har verkligen scrappat för fullt nu i helgen. http://scrapfeber.forum24.se/index.php?mforum=scrapfeber. Jag har hittills hunnit med 4 LO och just nu håller jag på med en femte, tjejmiddag kommer den att heta.

Här är mina alster:
Den här är till färgutmaningen, vanilj, brunt och rosa. fotografierna är från min sambos och min weekwend i Göteborg för 2,5 år sedan. En lyckad helg i den trevliga staden Göteborg.
LO här under heter "Juni 2008" Det är från skolavslutningen i juni. Fika i klassrummet. Gjorde Lo:n till Skissutmaningen.
Mitt andra bidrag till Magdas feberkitutmaning, där man skulle scrappa med det som var med, man fick lägga till egna dekorationer men de fick inte ta överhanden. Här är LO om skolavslutningen, igen. Den heter Frisläppt för att det är just skolavslutning.
Den sista LO:n är oxå till kitutmaningen och det var den första som jag gjorde den här helgen. Den heter "Ljuvliga barn" de ser ju så ljuva ut.
Det var allt för den här gången måste hinna scrappa klart den sista LO:n innan det är dags för middag. Vi ses när vi ses!

1 kommentar:

MarieG sa...

Superhärliga alster du gjort!!!
Tack för titten i din blogg!!
/MarieG