onsdag 13 augusti 2008

Två kort sålda

Hej!
Jag är så glad. Jag har äntligen fått kort sålda. Jag sålde två kort på jobbet idag. Ett Iris folding card och ett "vanligt" grattiskort. Jag har visserligen fått en beställning förut på ett bröllopskort men nu var det så spontant. Det är så kul att någon vill köpa någonting som jag har gjort, jag är väldigt smickrad.

När jag kom hem idag bestämde jag mig för att göra ett Iris Folding card. Jag hade sålt ett som jag inte hade hunnit scanna in så nu har jag gjort ett till i ungefär samma färger. Jag har använt spillbitar från bland annat Paper Mania, Basic Grey och DCWV. Jag har använt mitt alfabet Moxie skinni mini fast jag använde det i Cuttlebugen. Mallen hittade jag på http://www.irisfolding.circleofcrafters.com/ Här är kortet:



Här är grattiskortet som jag sålde:

Nu ska jag göra klart pastaswappen och sedan blir det nog ett Iriskort till. SeeYa!!!

3 kommentarer:

M@gs sa...

Underbara kort. Jag gillar stilen med olika papper. Den påminner om lapptäcken. :) I alla fall så hoppas jag vi ses under hösten.
Kram

Anonym sa...

Jättefina kort, förstår att du får dom sålda.

Hälsn Sandra

Lena sa...

VIlka fina kort, gillar särskilt det med ballongen.