lördag 2 augusti 2008

Ännu ett Iris

Hej!

Det blev ett till, hittade en hel sida (http://www.irisfolding.circleofcrafters.com/index.html%20) med olika mönster på iriskort. Jag ska göra något lätt kort med barnen på jobbet. De borde klara det, de kan ju måla efter siffror då kan de ju lägga färgade papper och tejpa efter siffror. Det här blev inte lika bra som det jag gjorde tidigare idag. Jag slarvade och det var lite annat på gång runt om (project runway)

Papper från bl. a Bazzil och Papermania. Fjärilens känselspröt är gjort av floss som jag har färgat brun. Jag har använt alfabet Impress från Xcut. Jag tycker inte att kortet känns färdigt så om ni har några tips, tas de emot tacksamt.

5 kommentarer:

Katrin sa...

Verkligen snygga kort! Ska ta och kika på länken nu och kanske prova på... Så får jag se om det blir att göra på jobbet för mig med;)

Ha det gott!

Unknown sa...

Jättefint!

Ytterligare en grej att lägga på att göra listan :-D

Kamilla sa...

Så häftiga kort du gjort :O
Hmmm får prova på något sådant,det såg läckert ut!!

Lisbet sa...

Härliga kort du gör.

lillis70 sa...

Men vad fina, jag har nog missat den här tekniken helt och hållet! Ska kolla in länken...