onsdag 4 juni 2008

Skapartagen

Hej!

Sitter och pysslar för fullt. Har hittills gjort två kort som nu står och torkar. Jag har använt 3d färg och den tar tolv timmar för att torka. Sätter in foton imorgon på de kort som jag har gjort.

Jg har nu köpt mer fotopapper och kan börja scrappa till mina album. Jag tänkte att jag skulle göra några LO om skol och dansuppvisningarna som har varit. Det kan vara kul för barnen att ha när de blir äldre.

Idag var det skolavslutning för barnen och det togs naturligtvis en massa foton. Jag tror att jag ska titta efter utmaningar för att få inspiration till mina LO.

Här är en gammal LO, tyckte att det skulle passa bra med en sommar LO såhär på skolavslutningsdagen. Bilderna här är från 2004. Både cardstock och designark är från DCVW (tror jag). Dekorationerna är stickers och bokstäverna till titeln har jag skrivit och klippt ut själv.

Inga kommentarer: